søndag den 14. januar 2018

Sikken en uge

som slutter med så fint vejr som sol og sky fri himmel.
Min svigerfar ville sige det er fordi han idag fylder 83 år og vejret så kun kan være godt. Det kan man jo kun give ham ret i.
Vejret i dag bød jo også til at komme en tur ud i haven. Ganske kort, for det kan godt være at solen skinnede, men vinden var noget bidende.
Jack og jeg var på en fælles snuse tur og vi faldt da også igen over Julerosen som bare blomstrer så fint.



Dejligt at stå at kigge på.

Noget andet som også er dejligt, er ham her


Vores første barnebarn, som kom til verden den 12 januar. Han er bare så skøn og sød, så vi måtte selvfølgelig op og hilse på ham i fredags. Dejligt med sådan en lille ny, det giver et lille energi boost. Den lille familie har det godt og de er i dag kommet hjem til dem selv.



Kh
Jack og Kirsten.

18 kommentarer:

  1. Hej Kirsten
    Tillykke med dit første barnebarn, det er så stort, hvor er han sød. Det er lige 4 år efter jeg fik mit første barnebarn.
    Nej hvor er I heldige, at I har haft solskin i dag, her hos os har det været gråt siden først på ugen, der er vist heller ikke mange, udover jer der har set solen i dag.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth det kan jeg kun give dig 100 procent ret i. Det er så stort at det ikke kan beskrives. Ja han er sød den "bette Kalle" som han kaldes indtil videre her i huset.
      Ja det var et utrolig dejligt solskinvejr, og du kan at der blev suget D vitaminer ind. Jack flyttede rundt i stuen alt efter hvordan solens stråler ramte på gulvet.
      Men det ændrede sig hurtigt dagen efter hvor vejret var lige så gråt, vådt og diset som det sikkert har været hos jer.
      Knus

      Slet
  2. Jeg har også nydt solen i det sønderjyske i dag, om end det mest var indendørs! Tillykke med den lille gut - stort med første barnebarn.

    SvarSlet
    Svar
    1. så meget vi nu heller ikke ude,da vi var til fødselsdag hos svigerfar, så vi gik turen rundt i haven ved kaffetid. Men skønt var det også at sidde i lænstolen og nyde varmen.
      Tak ja det er simpelthen skønt med den lille gut.
      Der sker så meget hver dag, Sarah, vores datter, sender nye billeder hver dag og det er utrolig hvad der sker.

      Slet
  3. Allerførst tillykke med dit første barnebarn :)

    I er godt nok heldige, at I har haft solskin. Her har det været gråt i gråt hele weekenden - og desuden koldt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Esther.
      Ja solskin i denne tid er næsten som at vinde i lotto, for det er nu ikke tit vi har haft den fornøjelse, så det er med at nyde den når den viser sig.
      Men ellers er det igen gråt, vådt og vandkoldt.

      Slet
  4. Tillykke med barnebarnet, det er virkelig noget af det bedste med børnebørn 😀 Vi har haft besøg af vores i denne weekend.
    I har da været heldige med sol, her har der været gråt og koldt, men vi kom da en lille tur ud og fik luget et bed.
    Fin juleroser 😀
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Lene.
      Ja det er stort at være så heldig at få sådan en lille fin ny i familien. Så vi nyder hver dag der kommer nye billeder og fortællinger om hvordan det går
      Vi var bare ude at gå en runde, jeg har slet ikke gjort mig nogen tanker om hvornår jeg kan begynde på den del, for det er alt sammen så vådt, så det må vente lidt endnu.
      Knus
      Kirsten

      Slet
  5. Stort tillykke med barnebarnet, noget af det største der kan ske i ens liv er at blive bedsteforældre. Hvor er han kær.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette det er så stort at det ikke kan beskrives. Jeg synes bare at vi er heldige at vi har fået en lille ny i familien og vi kan følge ham
      Åh ja han er bare så kær og sød, ham kan kun blive forelsket i

      Slet
  6. Hei Kirsten, så vårlige bilder du viser fra din hage! Ser så hyggelig ut hos deg.
    Gratulerer med barnebarn, og håper du når dine mål for det nye året.

    Klem, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Ida.
      Jeg er glad for at du kan lide det jeg viser,
      jeg håber at jeg kan vise dig en masse i den kommende havesæson
      Tak for dine ønsker omkring de mål jeg har her i 2018.
      Knus Kirsten

      Slet
  7. Hjerteligt og stort tillykke med det smukke nye barnebarn. Ja jeg får helt tårer i øjnene, for der er næste ikke noget bedre end at blive bedsteforælder. Jeg skal være det igen for anden gang til sommer. Det er så stort og nyd det nu alt det du kan kære Kirsten.

    Kærlig hilsen Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lone
      Tillykke med dit kommende barnebarn.
      Ja det er mega stort at kunne opleve. Vi glæder os også helt vildt og vi har allerede talt om alle de ting vi skal gøre sammen med ham.
      Du kan tro jeg nyder selv om han ikke engang er en uge gammel. Men det er bare vildt.
      Kh
      Kirsten

      Slet
  8. Tillykke med ham Kirsten, han var da værd at vente lidt ekstra tid på, hvor er han kær og fin. Er det dig der har lavet det smukke tæppe ?
    Ja så varer det ikke længe før i kan bygge til ude i haven igen, han må da have sit eget lille hus.
    Knus til dig og masser af hilsner fra Alma og mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Linda.
      Ja absolut. Han er bare så sød, nuttet og kær, så er bare helt forgabt i ham.
      Ja det er mig, jeg har brugt af efteråret og vinteren til at strikke og i. Sengetøjet er også noget jeg har lavet til ham. Jeg skal lige om lidt igang med at sy et legetæppe, som han kan ligge på når han ligger på gulvet.
      Ja det regner jeg med at han skal have sit hus eller måske indianertelt! Det må jeg se hvad det bliver til
      Også et knus fra mig til jer to

      Slet
  9. Stort tillykke med den lille prins i familien, det er altid STORT når der kommer småfolk til. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Jette.
      Ja det er ubeskriveligt - det er mega stort og jeg tror at det er stort hver gang der kommer en ny lille en i familien

      Slet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten