mandag den 13. marts 2017

Vårens iris

er sprunget ud her i haven. Nede under bøgehækken ved driverhuset, står de i læ.
Jeg havde egentlig glemt alt om dem, så derfor er glæden bare står.

Jack jeg går tur i haven hver dag. Og der begynder så småt at ske noget derude, små tegn på at foråret er kommet og tiden vi går i møde bliver varmere og lysere. Dejligt.


Dejligt når alt går i den rigtige retning. Både i forhold til vejret og helbred.


Det er en lang proces hvor det enkelte gange går tilbage men heldigvis hyppigt fremad.


På jobbet går det også godt. Er raskmeldt. Der er nogle opgaver, som jeg pt ikke løser, men så har jeg bare fået andre. Jeg er glad for at komme på arbejde, selvom angsten den stadig styrer rigtig meget - for meget.


Men jeg glæder mig til en ny havesæson, hvor der ikke er nogen større projekter, men at nyde og se hvordan haven udfolder sig. 


Knus
Jack og Kirsten.



11 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at det går den rigtige vej nu Kirsten. Mon ikke foråret for alvor kan give dig energi igen. De små Iris er bare skønne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Rita. Ja det er dejligt at mærke livet fra den side af. Der er fortsat noget at arbejde med, men det skal nok komme med tiden.
      Jeg håber snart vi kan ses. For der er sikkert også rigtig gang i haven hos dig :-)
      Knus
      Kirsten

      Slet
  2. De små Iris er så skønne, nøjagtig som du og hvor er det godt at høre du er raskmeldt. Pas nu på dig :o)
    Stort karm og nus til Jack fra Alma og mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh kæreste ven. Tak for dine søde ord. Ja jeg er glad for at være kommet så vidt. Du kan tro at jeg passer på mig selv, og heldigvis gør min arbejdsplads det også. Dejligt.
      Jack og jeg sender kram og nus tilbage til jer to.
      Skal vi snart på tur igen?

      Slet
  3. Så dejligt at høre fra dig igen. Det er så gode tegn for mig. Dejligt at det hele lysner både helbred og vejr.
    Smukke smukke iris. Dem har jeg altid godt kunne lide.
    Mine er bare meget sart blå. Men er slet ikke fremme endnu......
    Rigtig skøn dag til Jack og dig

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak min kæreste ven☺
      Ja jeg har ikke været så aktiv her på det sidste men jeg synes ikke rigtigt at der har været så meget at vise herfra
      Men ja det er så skønt at foråret er kommet og dagene bliver længere og solen skinner noget mere
      Så Jack og jeg nyder timerne derude når jeg er kommet hjem fra arbejde

      Knus Kirsten

      Slet
  4. Kæreste Kirsten
    Hvor er jeg glad for at det stille og roligt går fremad for dig, og hvor er jeg glad for du stadig rumsterer i blogland. Dine billeder er så fine, og de smukke iris lyser gennem hækken, og varsler smukt forårsvejr.
    Så dejligt at høre fra dig igen.

    Ønsker dig og Jack en smuk og dejlig dag
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Hej Kirsten.
    Hvor dejligt at hører at du er blevet raskmeldt, men stadigvæk passer godt på dig selv. Håber at du, som jeg, nyder godt at den energi forårssolen giver os havemennesker.
    Knus og Kram Heike

    SvarSlet
  6. Det lyder positivt, Kirsten - dejligt at høre fra dig :)

    SvarSlet
  7. Hvor dejligt at høre at det stille og roligt går fremad på helbredsfronten.

    Jeg er vild med dine iris' blå farve...den er så smuk.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukke blomster som får hjertet til at smile. Godt at du og Jack nyder foråret.
    Hygge herfra med ønsket om en god Påske så i kan nyde tiden udenfor.

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten