mandag den 29. juni 2015

Besøg i sommerhus haven

Dagens første morgentur var ved at være slut for Jack og jeg.
Det havde været en dejligt tur for vi så lidt af hvert - en død hugorm (den var blevet kørt over), så jeg tog ikke noget billed, og jeg havde også mit bøvl med at få Jack med, da han syntes at det var rigtig interessant. Vi så også tudser med masse vorter på. De lugter grimt, så dem gad Jack ikke at interesse sig.
Jeg kiggede efter de fine blomster som stod og gyngede frem og tilbage. Det virkede næsten som vinden legede med dem. Men de er stærke de her.

De er så kønne og enkle at se på. Og jeg kan godt forstå at det nok er en af mest fotograffede blomster, vi bruger, når vi skal referer til sommer og Danmark.



Nåh vi gik jo videre, hver især på sin egen lille opdagelsestur. Efter en dag med god sol og varme, som vi havde i går begynder der at komme gang i planterne rundt omkring i grøfterne, så jeg har noget jeg går og holder øje med. Håber at det snart begynder at blomstrer, så jeg har noget at vise om et par dage.

Kaffen var jo blevet sat over da vi gik afsted, så jeg ville gerne hjem og have morgenmad. Så vi vendte om og da vi gik op af indkørslen til vores sommerhus, fik jeg øje på noget der stod helt stille inde i haven. Jack havde heldigvis travlt med hundrede af andre ting.

For der midt i alt græsset stod et lille kid og græssede. Åh hvor er den altså sød.
Jeg fik taget nogle billeder og de er ikke de bedste, men man godt se at det er ikke stort.
















Nu håber jeg altså bare at den har fået at vide af sin mor at den skal blive der, ikke finde på dumme ting. Og hvis der kommer nogen skal den huske at gemme sig godt ned i græsset. For mor kommer lige om lidt.

Det med at gemme sig godt ned i græsset har den åbenbart lige glemt.

Men jeg skal i hvert fald være opmærksom på at Jack ikke skal den ind og snuse i græsset.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten