lørdag den 30. januar 2016

Anettes fine kagedåse

fik jeg sidste dag med posten. Jeg havde gået og glædet mig til at den skulle komme den fine kagedåse, som jeg havde været så heldig at vinde hos Anette. Du kan finde hendes herlig og utrolig inspirerende blog, ved at klikke her. Da jeg læste at jeg havde vundet fik jeg med det samme den ide, at der skulle ske noget ganske bestemt med denne her fine blå kagedåse.

Kæreste Anette. Det her er til dig fordi du giver så meget ud af din kreativitet, inspiration og iver, så jeg bliver glad hver gang jeg læser og kigger inde på din blog. Tak for det. Chokoladen blev min kære bondemand glad for, og de gode hundeguffer, tja dem spiser Jack med stor appetit.

Håber at du kan lide det jeg har stillet an med din fine kagedåse.




dåsen har så mange fine motiver, både på låget men sandelig også på dens side.


marguerit og viol - hornviol.










Violer og pletter i luften - en herlig sammen sætning.


åh jeg holder utrolig meget af de små fine hoveder, men de gule øje som næsten skulle tro kigge på en med den lange øjenvipper :-)




spreder så en dejlig hygge på spisebordet i stuen.
1000 tak for fine gave

Kh til jer alle og fortsat god lørdag, hvor den står på at male vægge ude i køkkenet





12 kommentarer:

  1. Kære Kirsten.Det ser da bare smukt ud med de fine små violer........de passer bare så fint til dåsens farver.
    Dejligt at vinde fine gaver her på bloggen.Har selv været heldig nogle gange.
    Sjovt at du også maler.......er selv lige blevet færdig med første gang maling af den store endevæg.En flot mørkeblå.God arbejdslyst Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Jette.
      Ja det var også planen at de skulle. egentlig ville jeg have købt sankt pauli - de små blå - lilla farvet, men kunne jeg ikke få så derfor valgte jeg violer.
      Håber du er blevet færdig med at male,jeg mangler lidt endnu, men håber imorgen eller i overmorgen at jeg er færdig i køkken, så kommer stuen og ..... Kh.
      Kirsten

      Slet
  2. Så fint med de små hornvioler i dåsen. Øh det med at male giver mig dårlig samvittighed..jeg skal i gang med badeværelset.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak er glad for du kan lide det.
      Du har da også meget i forvejen at tænke på derhjemme, så det badeværelse kan vist god vente et stykke tid, hvis du spørger mig :-) så pyt med det
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  3. Det ser rigtig fint ud :)
    God arbejdslyst med malerpenslen. :)

    SvarSlet
  4. Kære Kirsten. Hvor er de fine dine blå hornvioler i den blå dåse, en rigtig god sammensætning. Fine fotografier, du kommer da efter det :-) Det er lige før jeg kan duft hornviolerne. Kærligst Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. tak kære Merete.
      Du kan også tro at jeg nærmest ligger hen og bordet for at tage nogle af de billeder. Nogen gange tænker jeg at det ville se løjerligt ud hvis der kom nogen ind og så at bondekonen ligger huset bedste bord, med linsen halvt nede i jorden ;-) kan du se billedet foran dig :-)
      Ja det er en rigtig fin dåse jeg var heldig at vinde, så den fortjener nogle fine violer.
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  5. Kære Kirsten!
    Altså 1000 vis af tak for de flotte og varme ord til mig, de gør mig både glad og stolt!
    Var spændt på om Jack måtte få den slags godbidder, så godt at høre han gnasker, sammen med din bondemand.
    Hvor ser det bare godt ud det du har skabt, en fornøjelse at kigge på. Må også sige som Merete, hvor er du blevet god til at tage billeder, klare og farvemættede, elsker blå hornvioler, og nu længtes jeg efter nogle her.
    Ha en rigtig god søndag i malertøjet, og med at svinge penslen, forfriskende dejligt, og næsten som nyt bagefter:-)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mig der takker mange gange. og med sådan en fin gevenist er det let at lave noget der ser godt ud.
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  6. Hvor passer blomster og dåsen bare så utrolig godt sammen. De klæder virkelig hinanden Kirsten.
    Hvor er det sjovt du skriver det med øje og vipper. Det har jeg aldrig tænkt på før men kan da i den grad se hvad du mener.
    Du har fuldstændig ret:)
    Godt du var den heldige vinder for man kan se hvordan du sætter pris på den gamle kagedåse...

    Rigtig skøn mandag aften
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. tak kære Charlotte.
      Er glad for du kan lide opstillingen, der er jo mange farver på, og jeg tænkte at violerne ville glæde kagedåsen, specielt fordi der også er nogen små violer på låget.
      Også god mandag aften til dig
      Kh.
      Kirsten

      Slet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten